FAQ

  • > Czy podczas najmu pobierana jest kaucja?
  • > Czy jest możliwość wyjazdu za granicę?
  • > Co w przypadku szkody komunikacyjnej?
  • > Jakie są wymagane dokumenty?
  • > Czy jest możliwość przedłużenia trwającego najmu?
  • > Czy samochód może prowadzić tylko wynajmujący?
  • > Co robić w przypadku awarii lub kolizji?
  • > Czy obowiązuje limit kilometrów?

Nie, nie pobieramy kaucji

Tak, po wcześniejszym ustaleniu i jednorazowej dopłacie 600 zł.

Zdajemy sobie sprawę, że takie sytuacje będą miały miejsce i mogą trafić na każdego z nas. Zapewniamy kompleksową obsługę w przypadku kolizji, nie musisz się obawiać.

Obowiązkowo prawo jazdy oraz drugi dokument potwierdzający tożsamość – dowód osobisty lub paszport.

Tak, można to zrobić telefonicznie, kontaktując się z naszym biurem.

Nie, jest możliwość upoważnienia dodatkowych kierowców, ich dane należy podać podczas procesu wydania pojazdu. Opcja ta jest jednak dodatkowo płatna.

W przypadku awarii lub kolizji prosimy o bezzwłoczny kontakt z jednym z naszych biur. Jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę.

Tak, limit jest zależny od długości trwania najmu. Opłata za przekroczenie limitu kilometrów jest zależna od klasy pojazdu. Szczegóły pod informacjami danego samochodu.